sobota, 1 marca 2008

o mnie

Irena, 31 lat, wzrost 168, pracuję jako asystentka księgowego lecz mam zainteresowania humanistyczne jak pisanie, lubię też architekturę Antonio Gaudiego i j.francuski ( początki )

Może to będzie tak…
Pewnego dnia wrócę z pracy i jak zwykle włączę komputer o 19-tej, by sprawdzić pocztę. Na mojej skrzynce czekać będzie wiadomość od Ciebie :)

„Cześć, mam na imię …mam …lat i jestem z …Przeczytałem Twoje ogłoszenie na gumtree i pomyślałem, że pasujemy do siebie. Jestem katolikiem praktykującym tak jak Ty, zawsze chciałem chodzić z bliską osobą na Mszę, a na „Ojcze Nasz” brać ją za rękę :) Jestem wyższy od Ciebie, więc fajnie by nam się chodziło razem na spacery, lubię też kino, rower i w ogóle lubię spędzać czas z bliską osobą. Pracuję jako…interesuję się…lubię…, w załączniku moja fotka. Mam nadzieję, że wkrótce złapię Cię na gg, a potem zadzwonię do Ciebie i umówimy się na spacer. PS. Muszę Ci się przyznać, że bardzo lubię rozmowę i codzienny kontakt z dziewczyną, dzielić się myślami i uczuciami przez smsy, maile, skąpe czy telefon, a zwłaszcza osobiście…może dlatego, że jestem ciepłym facetem, a na dodatek intelektualistą i tematy filozofii, psychologii czy teologii nie są mi obce”

Przeczytam tego maila i poczuję się prawdziwą szczęściarą. Potem spojrzę na Twoją fotkę i uśmiechnę się na widok raczej szczupłego, sympatycznego faceta, z włosami na głowie, które chciałoby się głaskać i głaskać bez końca :)

Potem odezwiesz się na gg i zaczniemy rozmawiać o światopoglądzie:Spytam1. Czy wierzysz we wszystko co głosi Kościół ?
Odpowiesz - Tak
2. Gdzie leży granica między zachowaniami czystymi i nieczystymi ? nieczyste jest dotykanie narządów płciowych poza małżeństwem 3. Dlaczego w ludzkim małżeństwie potrzebny jest Bóg ?
bo ludzie się zmieniają, rozwijają, a Bóg jest stały - pomaga by nierozminęli się lecz zjednoczyli
4. Dlaczego małżeństwo katolickie jest nierozerwalne ?
bo nie można rozerwać jednej duszy i jednego ciała
5. Co możemy zrobić, aby miłość małżeńska trwała i wzrastała do końcażycia ?
modlić się razem, rozmawiać ze sobą, być otwartymi na dojrzewanie izmienianie się nas obojga
6. Czym różni się czystość małżeńska od czystości przedmałżeńskiej ?
czyste w małżeństwie są te akty, w których nasienie w chwili wytryskuznajduje się w pochwie kobiety;czystość przedmałżeńska wyklucza aktypłciowe i dotykanie narządów płciowych
7. Dlaczego stosowanie środków antykoncepcyjnych jest grzechem ?
ponieważ tylko takie akty są czyste, gdy małżonkowie zgadzają się nazostanie rodzicami, jeśli tak Bóg zechce
8. W jaki sposób oboje przygotowujemy się do stosowania naturalnych metod planowania rodziny ?
poprzez naukę wstrzemięźliwości seksualnej, niestety nie jestem już prawiczkiem ale chcę aby następny raz był po ślubie
9. Czy w naszej rodzinie będziemy się wspólnie modlili ? kiedy,jak ?
tak, wieczorem ;Ojcze nasz; i Msza św. w niedzielęi święta

Po tej rozmowie będę czuła się spokojna, będę chciała jak najszybciej spotkać się z Tobą by przytulić się do mojej bratniej duszy :)

A może będzie całkiem inaczej…

Brak komentarzy: